Prema rang-listi američke agencije za istraživanje tržišta Millward Brown, sačinjenoj na osnovu ankete potrošača o percepciji brendova i analize finansijskih i poslovnih rezultata kompanija, vrijednost brenda Toyota porasla je prošle godine za dva posto.
Istovremeno, lista koju Millward Brown objavljuje 11. godinu uzastopno, pokazuje da je vrijednost VW brenda pala na 8,18 milijardi eura, izgubivši više od polovine svoje vrijednosti u prošloj godini, pošto je kompanija uzdrmana poslije otkrića da je u svoja dizel vozila ugrađivala softver za varanje na ekološkim testovima. Redoslijed prve sedmorke na novoj rang-listi se nije mnogo promijenio, pa tako iza Toyote slijede BMW, Mercedes-Benz, Honda, Ford, Nisan i Audi. Na osmom mjestu, koje je prije držao VW, sada se nalazi Land Rover, ispred Porschea, a na desetom mjestu je Tesla.
Vrijednost vodećih deset automobilskih brendova je od prošle godine pala ukupno za tri posto, na oko 123 milijarde eura.
"Automobilski sektor se suočava s možda najizazovnijim periodom, pri čemu je kriza s lažiranjem na testovima emisije gasova samo jedna od mnogih", izjavio je Peter Walsh iz kompanije Millward Brown koji je direktor projekta Global BrandZ.
Toyota je na listi najvrednijih svjetskih brendova na 28. mjestu, a vodeći je Google s vrijednošću brenda od 201 milijardu eura, što je za 32 posto više nego godinu dana ranije, dok je na drugom mjestu Apple s vrijednošću od 200 milijardi eura.