U japanskom automobilskom gigantu koji je sinonim za automobile koje pokreće hibridno pogonsko rješenje (benzinski motor kojem asistira elektromotor) vjeruju da su hibridni automobili u sadašnjem trenutku u znatnoj prednosti u odnosu na električne automobile, jer aktuelne hibridne opcije mogu ispoštovati i najstrožije norme o prosječnoj potrošnji goriva i emisiji štetnih izduvnih gasova. Istovremeno, najveći problem u proizvodnji električnih automobila predstavljaju baterije koje su još uvijek preskupe, prevelike i preteške.
"Naravno da radimo na razvoju električnih automobila, ali naše najjače oružje u narednih desetak godina ostaju hibridni automobili. Vrijeme baterija koje će imati znatno bolje karakteristike od sadašnjih još nije došlo, a to je osnovni razlog zbog kojeg i dalje preferiramo hibride“, izjavio je Shinzuo Abe, prvi čovjek Toyotinog odjela za pogonska rješenja.
"Prema našim realnim procjenama, prvi produkcijski električni modeli Toyote koji će imati adekvatne karakteristike za privlačenje velikog broja kupaca bit će spremni do 2030. godine“, dodao je na kraju Abe.