"Šume su dar prirode i njihov utjecaj na kvalitet našeg života je neprocjenjiv. Zato ćemo za svaki prodati hibrid u Bosni i Hercegovini, zasaditi jedno novo stablo, za zeleniju i ljepšu budućnost naše Bosne i Hercegovine i planete Zemlje. Svaki kupac hibridnog vozila tako postaje članom naše velike Toyota porodice koja brine o svom okolišu.“, izjavila je Maja Đozo, marketing menadžer Toyote BiH.
Krajnji cilj Toyota kompanije je da kroz svoja inovativna i ekološki prihvatljiva rješenja mobilnosti pomogne kreiranju društva koje će biti u potpunoj harmoniji sa prirodom. U Toyoti ističu da svakodnevno, u svim područjima poslovanja, ulažu velike napore da čine što manje negativnih učinaka na okoliš, te su kao kompanija certificirani ISO 14001 standardom.
"I ove godine priključili smo se Let’s Do It BiH projektu, te su uposlenici Toyote BiH, zajedno sa preko 500 volontera učestvovali u pošumljavanju obronaka planine Visočice, nadomak Sarajeva, gdje je 20. oktobra posađeno ukupno 5000 sadnica jasena i bijelog bora.“, istakli su iz Toyote.