Corolla GRMN će stići sredinom vijeka aktuelnog modela, ali je Kanei za holandski sajt AutoRAI kazao da neće imati hibridni pogon, što je suprotno ranijih špekulacija.
“Trenutno analiziramo šta bi bilo najefikasnije rješenje za evropsko tržište, ali Corolla GRMN je sigurno realistična. Već radimo na tome, razvoj se obavlja pod nadzorom Toyota Gazoo Racinga, odjela koji je Corollu GRMN uvrstio u svoje buduće planove”, rekao je Kanei.
Nakon što je odbacio mogućnost hibridnog pogona, nagovijestio je da bi model mogao pokretati 1,6-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem. Za japansku kompaniju je ovakav pogon “interesantan”.
Toyota će analizirati sva tržišta te će na osnovu toga odlučiti na kojem od njih će ponuditi Corollu GRMN.
Glasine o snažnoj verziji Corolle kruže još od 2017. godine, a prošle godine je u medijima navedeno da se već razvija te da će koristiti 2,0-litarski motor s hibridnom tehnologijom.