Iako još uvijek ne daju prioritet čistoj struji, u Toyoti imaju velike planove za buduće modele s nultom emisijom. Sada saznajemo niz zanimljivih detalja o baterijama koje će opremiti EV modele. Toyotina ponuda će uključivati četiri vrste baterija nove generacije, uključujući i bateriju sa tehnologijom čvrstog elektrolita (solid-state). Do 2030. godine Japanci planiraju globalno prodati 3,5 miliona baterijskih automobila, a njih 1,7 miliona bit će opremljeno ovim najsavremenijim baterijama.
Prva vrsta litij-ionske baterije na kojoj Toyota radi zove se Performance. Baterija će debitovati 2026., a nudit će domet od preko 800 km u modelu u kojem bude ugrađena, koštati će 20% manje od baterije trenutno ugrađene u jedini električni model - bZ4x i puniti se (od 10 do 80%) za oko 20 minuta na brzom punjaču.
Takozvana Popularization baterija bit će litij-ion-fosfatnog tipa. Na tržište će izaći 2026. - 2027. godine i obećava autonomiju veću od 600 kilometara, proizvodni troškovi bit će 40% niži u odnosu na bateriju u bZ4x, a punjenje će se obaviti za 30-ak minuta na brzoj stanici.
U periodu 2027. - 2028. Toyota će predstaviti bateriju visokih performansi, također litij-ionsku. To će budućim modelima s nultom emisijom omogućiti domet od preko 1.000 kilometara. Naravno, aerodinamika i masa automobila će igrati vrlo važnu ulogu u ostvarenju ovih ciljeva. Ova baterija će se takođe moći brzo napuniti, slično Performance verziji.
Predstavnici Toyote tvrde da su veliki napredak napravili i po pitanju baterija sa tehnologijom čvrstog elektrolita. Prva baterija ove vrste trebala bi biti lansirana na tržište 2027. - 2028. godine i obećava autonomiju veću od 1.000 km. Brzo punjenje bit će još jedna jača strana. Na brzom punjaču će trebati oko 10 minuta za 80% kapaciteta.
Ne navodeći više detalja, Toyota je za kraj ostavila škakljivu informaciju da ujedno radi na solid-state bateriji koja će omogućiti više od 1.200 kilometara autonomije.