Vozit će se na utrkama
1

Toyota razvija trkaću Supru s atmosferskim V8 motorom

D. B.
Toyota trenutno prodaje cestovno legalnu Supru s četverocilindričnim i 6-cilindričnim motorima kompanije BMW, GT4 verzija namijenjena isključivo stazi također koristi pomenuti 6-cilindrični motor, no u Australiji se događa nešto veoma zanimljivo.

Toyota u Australiji razvija Supru koju će pokretati 5,0-litarski atmosferski V8 motor, a automobil će se koristiti za utrke u Repco Supercars Championshipu.

Oni koji poznaju Toyotine motore po njihovim internim kodnim imenima, V8 Supra dobija 2UR-GSE, aluminijski motor koji se nalazi u nekoliko njenih proizvoda. Modeli IS F i GS F su ga koristili, dok RC F, LC 500 i IS 500 F Sport još uvijek imaju ovaj 5,0-litarski agregat pod haubama. Također, nalazi se u u pickupu Hilux, koji je pobijedio na reliju Dakar 2019. godine.

Toyota se namjerava takmičiti u Supercars Championshipu najmanje pet godina i to prema Gen3 pravilima uvedenim 2023. godine. Snažna Supra će se takmičiti s Ford Mustangom, u kojem se nalazi Coyote 5,4-litarski motor. Trenutno Chevrolet timovi koriste Camaro pokretan 5,7-litarskim V8 motorom, no misteriozna zamjena je na putu jer je slavni "muscle car" otišao u historiju 2023. godine.

Toyota će u takmičenje ući s najmanje četiri GT Supra trkaća automobila, a dva će voziti Chaz Mostert i Ryan Wood za Walinshaw Andretti United tim. Drugi tim još uvijek nije najavljen.

Od 2026. godine će WAU zamijeniti Ford Mustang s Toyota Suprom.

Kada se Toyota pridruži, to će joj biti prva sezona od 2019. godine, a Repco Supercars Championship će imati tri proizvođača. U proteklom desetljeću su učestvovali Volvo, Nissan i Mercedes-Benz, ali su napustili šampionat.