Radi se o automobilu koji je osvojio drugo mjesto na utrci Suzuka 500 km održanoj 1966. hodine. Standardna verzija modela 800 je bila prvi Toyotin komercijalni sportski automobil, a četiri automobila sa specifikacijama za utrke su nastupila na pomenutoj utrci. Toyoti je pripalo prvo i drugo mjesto.
Iako ga je pokretao motor od svega 790 cc snage 45 KS, Sports 800 je pobijedio automobile s 2,0-litarskim motorima zahvaljujući maloj težini i odličnoj aerodinamici.
Automobil je "čedo" Tatsuoa Hasegawe koji se proslavio prvom generacijom Corolle, a imao je mnogo koristi od razvoja u zračnom tunelu. Bio je to prvi japanski produkcijski automobil strateški napravljen od kombinacije čelika i aluminija, pa je težak svega 580 kg.
Sports 800 je bio i najštedljiviji automobil na stazi, a nakon utrke od 84 kruga, u rezervoaru mu je preostalo 30 posto goriva.
Automobil o kojem je riječ je prnađen u jednoj garaži, a restaurirao ga je Toyota Gazoo Racing te ga lakirao u svoje trenutne boje koje posjeduje i relijaški Yaris, kao i prototip LMP1.
Tokom restauracije su korišteni novi rezervni dijelovi, a neki su morali biti proizvedeni. Također, više od polovine karoserije je iznova proizvedeno. Ovjes i motor su također dovedeni u savršeno stanje.