Najavljen novi rast
7

Toyota u BiH 2022. godine prodala 839 automobila, Yaris nosi titulu bestsellera

D. B.
Foto: D. S./Klix.ba
(Foto: D. S./Klix.ba)
Na tradicionalnoj godišnjoj konferenciji za medije Toyota BH je prezentovala svoje prošlogodišnje rezultate te najavila očekivanja, aktivnosti i planove za godinu koja je pred nama.

Direktor kompanije Toyota BiH Damir Višošević je pred okupljenim predstavnicima medija govorio o nekoliko tema među kojima su poslovni rezultati, briga o kupcima, planovi za 2023. godinu, briga o sigurnosti i lokalnoj zajednici te planiranom historijskom unapređenju poslovanja.

Toyota BiH iza sebe ima uspješnu godinu kada je riječ o prodajnim rezultatima, prodano je ukupno 839 automobila, a bestseller je model Yaris s 224 prodana primjerak, dok su iza njega modeli Corolla SD sa 145 te Yaris Cross sa 133 prodana primjerka. Višošević je istakao i proboj Proace Family linije s 28 prodanih vozila.

Kada je riječ o podjeli po tipu motora, od ukupnog broja prodanih automobila 78 posto čine vozila s konvencionalnim pogonom, hibridi 20, plug-in hibridi 14, a električna vozila 1 posto.

Ukupno Toyotino učešće na tržištu u putničkom programu odgovara trećoj poziciji, dok je japanski brend na prvoj poziciji tržišta privatnih vozila.

Najprodavaniji modeli na ukupnom tržištu su Corolla (lider C segmenta), Hilux (lider u segmentu pickup modela te Land Cruiser 15 (lider E SUV segmenta).

Podaci o najprodavanim modelima privatnim osobama govore da su na vrhu Yaris (B segment), Yaris Cross (B-SUV), Corolla (C segment) i Land Cruiser (E-SUV).

Kada je riječ o prodaji rezervnih dijelova, zabilježeno je povećanje od 20,81 posto u odnosu na 2021. godinu na ukupnih 1.583.316 eura.

Toyota ističe veliku pažnju i brigu za svoje kupce, tako da nudi garanciju na svoja nova vozila od 10 godina ili 185.000 pređenih kilometara, 10 godina na bateriju hibridnog sklopa, program lojalnosti 5+, specijalne servisne akcije bez obzira na starost vozila, Toyota Osiguranja koje podrazumjeva puni iznos isplate u prvoj godini u slučaju totalne štete, a novost je 10 godina garancije na pneumatike. No, to nije sve, jer se za 2023. godinu najavljuju dodatna unapređenja i pogodnosti.

Kupci ostaju vjerni Toyoti i njenom servisu te usluge ocjenjuju najvišim ocjenama na skali od 1 do 10.

Toyota u BiH tokom 2023. godine planira povećati svoju prodaju na 960 automobila koji su osigurani za naše tržište. Naravno, naviše se očekuje od Yarisa (210 primjeraka), Yarisa Cross (190 primjeraka) i Corolle SD (150 primjeraka).

Također, očekuje se i povećanje od 19,73 posto u prodaji rezervnih dijelova.

Tokom prošle godine je Toyota kroz svoju viziju budućnosti pod nazivom "Beyond Zero" organizovala brojne aktivnosti. Cilj inicijative je da Toyota bude vodeća kompanija u elektrifikaciji, mobilnosti, zadovoljstvu kupaca, ali i doprinosu društve. U 2022. godini je između ostalog obavljena sadnja drveća i posšumljavanje, a obnovljen je i dječiji park u Tuzli. Također, održane su edukacije koje se odnose na sigurnost, vožnju hibridnih automobila, a osigurane su i donacije lokalnim zdravstvenim ustanovama u BiH.

Ljubljana i Zagreb su poslužili kao "testni poligon" za Toyotine autobuse s hidrogenskim pogonom (FCEV).

Iz Toyote su također istakli sovju akciju u saradnji s BIHAMK-om, čiji je cilj zaštita djece. Japanski brend je poznat po povećenosti sigurnosti u saobraćaju, sva nova vozila su opremljena sigurnosnim sistemom Toyota Safety Sense 2 koji štiti vozače, putnike i druge učesnike saobraćaja.

Nažalost, u BiH autosjedalicu u automobilu koristi manje od polovine roditelja, a to je izuzetno opasno za sigurnost djeteta koje je potpuno nezaštićeno u slučaju nesreće. Stoga je Toyota BiH u saradnji s BIHAMK.om osigurala da prvih 150 kupaca novih primjeraka modela Yaris na poklon dobiju certificiranu autosjedalicu za djecu težine do 13 kilograma.

Toyota početkom fiskalne godine unapređuje i svoj model poslovanja na tržištu BiH, tako da Toyota BH d.o.o. postaje uvoznik Toyota proizvoda za područje naše zemlje. Ova promjena je omogućila povećanje broja uposlenika na 15 s ciljem daljeg razvoja. U sklopu promjene modela poslovanja se nastavlja razvijati Contact Centar koji će se baviti direktnim kontaktom s kupcima te omogućiti još bolji i viši nivo usluge.

Vezani članci