Peta generacija Toyotinog sportskog modela Supra stigla je 2019. godine, a s japanskim dijelom priče u kojoj je učestvovao i BMW stigao je skladan Coupé dvosjed za čiji je pogon odabran linijski trolitarski 6-cilindarski biturbo motor (s polica BMW-a) kombinovan s automatskim mjenjačem.
Pored 6-cilindarske opcije (na početku 340, kasnije 382 KS) uz koju je nakon par godina stigla i opcija sa ručnim 6-stepenim mjenjačem, Toyota je Supru ponudila i u jeftinijoj verziji s dvolitarskim četverocilindarskim motorom (258 KS), što se mnogima činilo kao odlična odluka.
Tri godine poslije u Toyoti su potvrdili da četverocilindarska opcija koja se nudila samo u kombinaciji s 8-stepenim automatskim mjenjačem od naredne godine više neće biti u ponudi uz Supru čija je slaba prodaja prethodne godine, bez obzira na pogonsku opciju, mnogo lošija od očekivanja u upravi Toyote.
Uz ranije spominjanje da bi Supra uskoro mogla otići u istoriju, u ponudi za narednu godinu ostaje samo trolitarski motor sa šest cilindara koji će se i dalje kombinovati s automatskim ili ručnim mjenjačem. 382 „konja“ i 499 Nm najvećeg obrtnog momenta dovoljni su za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu i elektronski ograničenih 250 km/h. Verzija s trećom papučicom iz mjesta do „stotke“ stiže za 4,4 sekundi.