Specijalisti u ABT-u su odlučili unaprijediti trenutno najbrži produkcijski SUV sa sedam sjedišta na stazi Nurburgring. No, nemojte da vas zavara izgled te da pomislite da se radi samo o Kodiaqu RS sa 20-inčnim crnim naplacima i ABT oznakom na vratima prtljažnika.
Tuner iz Kemptona je poradio na 2,0-litarskim BiTurbo dizelskim motorom koji je razvija 236 KS i 500 Nm obrtnog momenta, tako da je iz njega izvukao 267 KS i 540 Nm.
Zahvaljujući povećanju snage pomenutog TDI motora, Kodiaq RS sada ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi, odnosno dvije desetinke brže u odnosu na standardnu verziju. O maksimalnoj brzini zasad nema informacija, dok standardna verzija dostiže 220 km/h.
Motor je uparen sa sedmostepenim automatskim mjenjačem koji snagu prenosi na sva četiri točka.
Najsnažniji Škodin dizelaš u standardnoj formi se našao na naslovnicima još prošle godine kada je Nurburgringu ostvario rekordno vrijeme kruga koje iznosi 9 minuta i 29,84 sekundi. Nakon ABT-ovih poboljšanja bi Kodiaq RS mogao "skinuti" sekundu ili dvije, ali se to ne bi računalo jer se više ne radi o fabričkom produkcijskom automobilu.
ABT je poboljšao ovjes za bolju stabilnost pri brzim prolascima kroz zavoje, a Kodiaq RS sada izgleda i više sportski.