Audijev SUV je dobio nešto agresivniji izgled, a uz to i više snage. Body kit se sastoji od novog prednjeg spojlera koji stvara veći usis zraka ispod rešetke hladnjaka, a ostale komponente su fokusirane na stražnji dio gdje je SQ8 dobio mnogo veći spojler na krovu, a vidljive su i promjene na kompletnom braniku.
ABT za sportski crossover nudi četiri seta različitih naplataka, 22-inčni GR s deset krakova dosupan u sjajoj ili mat crnoj boji, HR Aero s deset duplih krakova u Dark Smoke boji te HR-F u Shadow sivoj boji dostupan u veličini od 22 i 23 inča.
Njemački tuner također nudi i promjene unutrašnjosti među kojima su ulazna svjetla, dugme za pokretanje motora i slično.
ABT-ova ECU jedinica zadužena je za povećanje snage, tako da 4,0-litarski turbodizelski V8 motor s blagom hibridnom tehnologijom sada isporučuje 503 KS i 970 Nm obrtnog moemnta, dok je ranije razvijao 429 KS i 900 Nm.
Ovo poboljšanje je smanjilo vrijeme potrebno za ubrzanje od 0 do 100 km/h sa 4,8 na 4,6 sekundi.
Poboljšanje ovjesa je rezultiralo mogućnošću prilagođavanja visine, a najniži je Coffee Mode koji spušta crossover za 65 mm u odnosu na standardni Comfort Mode.