Paket nosi ime RS5-R zbog sličnosti s poboljšanjima coupe verzije. Program modificiranja počinje diskretnim paketom aerodinamičkih komponenti zbog čega hatchback izgleda više sportski. Naprijed je novi sjajni karbonski lip spojen na branik, Ram rešetkhe hladnjaka je malo ljepši, a karbonski umeci sa strana te 21-inčni naplaci jasno govore da se ne radi o običnom modelu RS5 Sportback. Nazad je suptilni spojler te ne tako suptilan difuzor u koji su smještene i četiri karbonska završetka izduvnih cijevi.
ABT je modificirao i 2,9-litarski twin-turbo motor koji više ne razvija 444 KS i 600 Nm nego taj V6 motor sada isporučuje 503 KS i 690 Nm obrtnog momenta. O performansama zasad nema podataka, ali se očekuje da od 0 do 100 km/h ubrza za ispod 4 sekunde. Standardni RS5 Sportback ubrzava do maksimalnih 280 km/h.
Automobil je dobio i prilagodljive opruge s novim sportskim stabilizatorima kako bi bio okretniji i agilniji.
U unutrašnjosti je ručica mjenjača presvučena karbonom, a ABT oznaka se nalazi na prakovima i svjetlima na vratima koja se aktiviraju pri ulasku i izlasku iz vozila. Također, tu su oznake koje jasno govore da se radi o rijetkim primjercima.
ABT če ponuditi navedena poboljšanja za tržišta u Sjevernoj Americi i Evropi.