JCW GP kao lider u klasi ravija 301 KS, ima modificirani sistem hlađenja, niži i tvrđi ovjes, a zbog uštede na težini su uklonjena stražnja sjedišta i nešto zvučne izolacije.
AC Schnitzer se fokusirao na ovjes te je razvio RS Clubsport amortizere i opruge u saradnji s njemačkom kompanijom KW. Sistem je dizajniran tako da omogući brojna podešavanja, a značajno poboljšava agilnost i upravljivost. JCW GP se može spustiti za 30 do 40 mm. Tuner je istakao da je ovjes dizajniran za upotrebu na stazi, tako da više udobnosti ne treba očekivati.
U ponudi je i novi diferencijal s ograničenim proklizavanjem (LSD) razvijen zajedno s kompanijom Drexler Motorsport.
AC Schnitzer je poradio i na izgledu. tačnije promijenjen je izgled iDrive kontrolera, a kupcima je na raspolaganju i set laganih AC Schnitzer AC1 felgi od legura.
Povećanja snage nije bilo, jer je 301 KS sasvim dovoljno za ovako mali i lagan automobil.