U ANP-u su za osnovicu tuninga koristili "obični" M4 čijim trolitarskim linijskim 6-cilindarskim biturbo motorom u ovom slučaju upravlja novi software, što je na kraju rezultiralo s 560 KS, 60 KS više od potencijala motora koji je BMW ponudio uz odavno rasprodan model M4 GTS koji je, podsjećanja radi, bio dvostruko skuplji od standardnog M4.
S dodatnim konjskim snagama stigao je i novi softver za upravljanje 7-stepenim automatskim mjenjačem sa dva kvačila, koji je "posuđen" iz modela M4 GTS, a rekalibriran je i rad diferencijala i sistema za stabilnost i kontrolu prijanjanja. Pored Öhlinsovog podesivog ovjesa, tu su i nove ultralagane 20-inčne felge iz programa renomirane italijanske kompanije OZ Racing.
Smanjenju mase pomogla su nova Recaro sjedišta i karbonski poklopac motora, a za bolje hlađenje kočnica i optimalnije strujanje zraka, automobil je dobio novi prednji odbojnik. Pored standardnog zadnjeg difuzora u službi boljeg prijanjanja svakako je i karbonski spojler na poklopcu prtljažnika.
Najbolji dokaz da su u Alpha-N Performance uradili odličan posao je ostvareno vrijeme na stazi Nürburgring Nordschleife gdje je M4 (mjereno u varijanti BTG – 19,1 kilometar) "potrošio" 7 minuta i 20 sekundi.