Iz BMW-ovog M odjela u aprilu je saopšteno da će se skoro pa trkaći M4 GTS proizvesti u samo 700 primjeraka, a sve u čast obilježavanja 30 godina od prvog legendarnog BMW-a M3 čija cijena na aukcijama i dalje raste.
Međutim, zbog očiglednog pritiska potencijalnih kupaca, BMW je na kraju priče proizveo 803 primjerka GTS-a (3,8 sekundi od 0 do 100 km/h, 304 km/h...), od čega je njih 27 napravljeno za promotivne svrhe. I dalje veoma malo, pomislimo li na ukupan broj stanovnika planete zemlje.
Posljednji proizvedeni M4 GTS namijenjen je tržištu Sjedinjenih Država, a crna je karoserija na 19 i 20-inčnim točkovima s proizvodnih traka sišla 28. novembra.
M4 GTS koji pokreće 3-litarski 6-cilindarski biturbo motor sa više od 500 KS proizvodio se u istim pogonima iz kojih su izlazili trkaći modeli M6 GT3 i M135i Cup, a oznaka GTS podrazumijeva da su u M odjelu na osnovici standardnog modela M4 uradili nekolicinu trikova nakon kojih je M4 GTS postao to što jeste: auto koji preferira dane na stazi, ali se može registrovati i voziti javnim cestama.
Prema posljednjim informacijama, nekolicina primjeraka još uvijek se može pronaći kod pojedinih prodavača BMW automobila, a poznavaoci prilika na tržištu ovakvih rariteta tvrde da bi kupovina BMW-a M4 GTS s protokom vremena trebala biti veoma dobra investicija.