Iz čuvene njemačke tuning kompanije Alpina koja će od 2026. godine biti u vlasništvu bavarske kompanije čijim se automobilima bavi od 1965. godine stigle su tri nove i poslovično profinjene kreacije za čiju su osnovicu poslužili BMW-ovi modeli iz Serije 3 i 4 (GranCoupé).
Alpina redizajnirani model B3 nudi u dva karoserijska oblika (limuzina i karavan), a s dodatkom GT (Gran Turismo) stiže trolitarski linijski biturbo motor sa šest cilindara koji u ovom slučaju razvija 529 konjskih snaga pri 6.250 obr/min i 730 Nm najvećeg obrtnog momenta od 2.500 do 4.500 obr/min.
Za prijenos snage na obje osovine zadužen je reprogramiran ZF 8-stepeni automatski mjenjač, a spomenuti potencijal motora dovoljan je da B3 GT od 0 do 100 km/h stiže za 3,4 sekunde i razvije 308 km/h. Nešto teža, ali i praktičnija karoserijska verzija (Touring) razvija 305 km/h i iz mjesta do „stotke“ stiže za 3,5 sekundi, a performanse Touring verzije ostvaruje i treći model B4 GT.
S poslovičnim ukidanjem elektronskog limitatora najveće brzine, čemu se ponajviše raduju potencijalni vlasnici u Njemačkoj u kojoj na mnogim autocestama i dalje nema ograničenja brzine, Alpinin novi GT trio sa sobom donosi karakteristične 20-inčne felge i nekoliko prelijepih boja karoserije, a s dodatnim potencijalom ispod prednjeg poklopca stigao je dorađen ovjes, još precizniji sistem upravljanja i reprogramiran rad adaptivnog pogona preko obje osovine.
Sliku upotpunjuju decentni detalji i aplikacije u boji zlata na karoserijama, a tu su i obavezne pločice u kabini i motornom prostoru koje na kraju podsjećaju zašto je kompanija Alpina bila i ostala među najcjenjenijim imenima, kada se spomenu dorade na automobilima BMW-a. Perfekcija ima i svoju cijenu, pa za B3 GT (bez opcija) treba izdvojiti 101.700 eura. Touring verzija košta 102.900 eura, a B4 GT 105.100 eura.