I dok u Jaguaru kažu da njihov najmanji sedan XE neće dobiti verziju s oznakom SVR koja predstavlja najsnažnije modele u ponudi, u njemačkoj tuning kompaniji Arden predstavili su temeljito dorađen model XE S kojim su, pored ostalog, pokazali kako bi mogao izgledati XE SVR.
Jaguarov model D segmenta čiji glavni konkurenti dolaze iz BMW-a (Serija 3), Audija (A4) i Mercedes-Benza (C-Klasa) u izdanju Ardena i dalje pokreće trolitarski V6 motor potpomognut mehaničkim kompresorom, ali motor u ovom slučaju umjesto standardnih 380 KS i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta raspolaže sa 463 KS i 583 Nm koji se distribuiraju na obje osovine posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača.
Pored zahvata na motoru u Ardenu su se pozabavili i ostatkom automobila pa je AJ 24 RS dobio novi poklopac motora, raskošno proširene blatobrane ispod kojih su smješteni 20-inčni točkovi, novi prednji spojler, veliki zadnji spojler i novorazvijeni zadnji difuzor zraka, što zajedno s adekvatnim gumama i adaptivnim ovjesom treba pomoći optimalnom prijanjanju u zavojima i pri velikim brzinama.
Zvaničnih podataka o performansama još uvijek nema, ali nema sumnje da će biti bolje od performansi koje nudi Jaguarov standardni XE S koji od 0 do 100 km/h stiže za 4,9 sekundi i razvija elektronski ograničenih 250 km/h.