RS7 je lakiran u Nardo sivu boju te je dobio brojne karbonske komponente kako bi djelovao agresivnije. Taj agresivniji izgled je postignut postavljanjem masivnijeg prednjeg splitera i istaknutijeg stražnjeg difuzora, kao i malog spojlera na poklopcu prtljažnika. Masivniji pragovi također privlače pažnju te su također napravljeni od karbonskih vlakana.
Nekima se vjerovatno neće svidjeti otvori na prednjim blatobranima, kao i četiri završetka izduvnih cijevi jer oni koje ugrađuej Audi Sport na sve modele s RS oznakom su i dalje veoma poželjni i savršeni za najsnažniju verziju modela A7.
Unutrašnjost je presvučena kombinacijom plave i crne kože, a Mansory se riješio Audijevog logotipa na upravljaču te postavio vlastiti. Upravljač je presvučen kožom i ukrašen karbonom, a koža je čak i na podu, dok Alcantara krasi stubove.
Mansory je napravio određene promjene i ispod haube, tako da 4,0-litarski V8 twin-turbo motor sada razvija 770 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta te omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za tri sekunde.