S dodatnim konjskim snagama stigle su i nove vrijednosti najvećeg obrtnog momenta koji sada, umjesto standardnih 200 Nm, iznosi 248 Nm. S motorom koji je 58 konjskih snaga snažniji od tvorničke verzije nije iznenađenje da megapopularni japanski roadster za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba samo 5,6 sekundi, što je značajno bolji rezultat od 7,3 sekunde koliko je za dostizanje "stotke" potrebno standardnoj verziji.
Za spomenute brojke u BBR-u su instalirali novu usisnu i izduvnu granu, zamijenili opruge ventila, stavili novi izduvni sistem (4 u 1), otvorili usis zraka i reprogramirali centralnu upravljačku jedinicu, a kupac bi za sve trebao izdvojiti malo više od 4.400 eura.
Za vrhunsku zabavu iza upravljača laganog automobila s pogonom preko zadnje osovine BBR nudi i set posebno podešenih Koni amortizera u kombinaciji sa sniženim oprugama, a tu su i čvršći stabilizatori, kao i kapacitetnije kočnice.