Zbog euro norme
0

Mazda odbacuje 2,0-litarski motor iz modela MX-5 u Evropskoj uniji

A. M.
Japanski proizvođač automobila najavio je da više neće nuditi MX-5 u Evropi sa 2,0-litarskim motorom. Legendarni dvosjed će na tržištima Evropske unije ostati dostupan samo s manjim motorom od 1.500 "kubika".
Nakon što se rasprodaju posljednji lagerski modeli Miate s jačom motorizacijom, evropski fanovi Mazde MX-5 bit će razočarani saznanjem da popularni kabriolet više neće biti dostupan sa 2,0-litarskim Skyactiv-G motorom u zemljama Evropske unije.

Razlog zašto je japanski proizvođač odlučio da povuče ovaj motor je zbog predstojećih propisa Euro 7 o zagađenju. Mazda MX-5, u verziji sa 2,0-litarskim motorom, razvija 184 konjske snage i 205 Nm "momenta". Sa ovim motorom, kabriolet od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,5 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 219 km/h.

Izuzetak je manji motor od 1,5 litara zapremine, koji ostaje dostupan za legendarni Mazdin dvosjed. Očigledno, malolitražni benzinac nije tako moćan kao veći motor, mada manji agregat isporučuje solidnih 132 konjske snage i 152 Nm obrtnog momenta u odnosu na gabarite i masu vozila. Sa ovim motorom, Mazda MX-5 do "stotke" ubrzava za 8,3 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 204 km/h.

Iako 2,0-litarski motor više nije dostupan na Starom kontinentu, postoji samo jedna razvijena evropska zemlja u kojoj će ovaj motor i dalje biti dostupan. U pitanju je Velika Britanija, koja od 2020. godine više nije članica Evropske unije. Također, 2,0-litarski motor ostaje u ponudi na japanskom i sjevernoameričkom tržištu.

Mazda Miata je najprodavaniji sportski dvosjed u historiji sa 1,25 miliona prodatih primjeraka. Mali japanski roadster proizvodi se u kontinuitetu od 1989. godine.