Radi se o poljskom tuneru Auto-Dynamics, koji je kreirao model F85. Pokreće ga poboljšani 4,4-litarski V8 motor koji razvija 670 KS i 880 Nm obrtnog momenta. Poređenja radi, motor Lamborghini Urusa razvija 650 KS i 850 Nm obrtnog momenta.
Masivno povećanje snage je postignuto remapiranjem ECU jedinice, ugradnjom Akrapovič izduvnog sistema od titanija, boljih filtera zraka i drugim manjim promjenama. Sada ovaj X5 M od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekundi te je od standardnog modela brži za sedam desetinki. Maksimalna brzina nije otkrivena, ali je vjerovatno znatno veća od elektronski ograničene brzine standardnog X5 M koja iznosi 250 km/h.
Tuner je standardne naplatke zamijenio većim 22-inčnim setom crne boje koji odgovaraju crnoj boji karoserije. Gotovo sve je u crnoj boji osim plavih kočionih kliješta koja predstavljaju vizuelni kontrast. U unutrašnjosti ima ukrasa od karbonskih vlakana, a automobil je dobio i Hammanove komponente ovjesa.