Radi se o modelu Rocket 900 koji nema V12 motor kao prethodni Brabusovi Rocket modeli, ali i dalje posjeduje ogromnu snagu. Najnoviji "dragulj" iz Brabusa je modificirana verzija modela GT63 S koja je prošla puni tretman.
Najviše su Brabusovi stručnjaci radili na performansama te su značajno modificirali V8 motor čija zapremina sada iznosi 4,5-litara umjesto 4,0-litra. Brabus je ugradio dva nova turbopunjača s većim kompresorom i većim maskimalnim pritiskom prednabijanja. Zbog dodatnog obrtnog momenta je potrebno bolje hlađenje koje je riješeno karbonskim usisnicima postavljenim lijevo i desno od maske hladnjaka.
Rezultat modifikacije je povećanje snage motora za 285 KS i 150 Nm obrtnog momenta tako da sada isporučuje 888 KS i 1.050 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući dodatnoj snazi, automoil od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekundi, do 200 km/h za 9,7 sekundi, a do 300 km/h za 23,9 sekundi. Brabus je morao ograničiti maksimalnu brzinu na 330 km/h zbog težine automobila i zaštite guma.
Tuner je ugradio izduvni sistem od nehrđajućeg čelika, a pripremio je i body kit agresivnog izgleda sa karbonskim detaljima. Automobil je širi za 78 mm u odnosu na standardnu verziju, a ima i bolju aerodinamiku.
Rocket 900 je dobio 21-inčne prednje i 22-inčne Brabusove felge te karbonske kočnice. Također, niži je u odnosu na stražnji model za 25 mm zahvaljujući Brabusovom ovjesu sa Comfort i Sport modovima.
Brabus će preraditi samo 10 primjeraka coupea Mercede-AMG GT63 po navedenim specifikacijama, a svaki od njih će imati i promijenjenu unutrašnjost. Boja karoserije je Stealth siva, a u unutrašnjosti je crna koža i Alcantara, kao i sivi dekorativni konac. Unutrašnjost sadrži 215 dijelova u boji karoserije, kao i detalje od nehrđajućeg čelika i karbona.
Brabus Rocket 900 košta 435.800 eura.