Nova generacija premium SUV-a srednje veličine dobila je bolju aerodinamiku, veće lagane felge i više snage iz 2,0-litarskog turbopunjenog motora zahvaljujući modifikacijama koje se odnose na ECU jedinicu.
Brabusov body kit za GLC kompatibilan je s AMG Line verzijom koja već ima agresivniji dizajn. Tuner je dodao karbonske detalje (sjajne ili mat) oko usisnika na braniku na oba kraja, stražnji spojler napravljen od poliuretana, novi dizajn prednje maske, kao i Brabusove logotipe.
Najveću promjenu predstavljaju desetokrake Monoblock Z kovane felge koje poboljšavaju upravljivost i reakciju na okretanje upravljača. Naravno, riječ je o samo jednom od mnogo dostupnih modela.
Promjena u unutrašnjosti je manje, tu su dvije brendirane pločice, aluminijske papučice i patosnice od velura.
GLC 300 4Matic pokreće 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem i blagom hibridnom tehnologijom, koji razvija 255 KS i 400 Nm obrtnog momenta u fabričkoj konfiguraciji. Zahvaljujući Brabus PowerXtra B30 Performance Upgradeu, ovaj motor sada isporučuje 296 KS i 450 Nm obrtnog momenta. Ove brojke znače da je SUV snažniji od svih verzija GLC-a koje ne nose AMG oznaku.
Informacija o eventualnim promjenama šasije nema, tako da je SUV vjerovatno zadržao standardni ovjes i kočnice.
Cijene modifikacija su dostupne na upit.