Projekt iz Bottropa
29

Brabusov Mercedes EQS izgleda bolje i ima veći domet

D. B.
Iako neki smatraju da budućnost tunera ne izgleda dobro zbog električnih automobila, Brabus pokazuje kako jedna tuning kompanija može preživjeti u električnoj eri.

Brabus je za svoj novi projekt izabrao najsnažniji električni Mercedesov model EQS 450 za koji je pripremio aerodinamični body kit usavršen u zračnom tunelu kako bi elegantni liftback bio još elegantniji i aerodinamičniji. S koeficijengom otpora od 0.20, EQS je već najbolji u tom segmentu kada je riječ o produkcijskim automobilima, a Brabus je taj koeficijent umanjio za 7,2 posto.

Sve komponente su napravljene od karbona te imaju sjajnu ili mat završnu obradu. Među dodacima su elementi deflektora zraka ispred stražnjih lukova točkova koji optimiziraju protok zraka. Napred je novi lip spojler, dok se nazad nalazi difuzor koji smanjuje aerodinamički uzgon. Bolja aerodinamika je utjecala i na povećanje dometa za 7 posto kada se automobil kreće brzinom između 100 i 140 km/h.

Najuočljivija promjena su Monoblock felge, koje su specijalno modificirane za EQS, a dolaze u veličini od 20 do 22 inča. Automobil na fotografijama u zračnom tunelu ima 22-inčni set sa gumama dimenzija 255/35 ZR22 naprijed i 295/30 ZR22 nazad. Modifikacije ovjesa su spustile EQS za 15 mm naprijed i 20 mm nazad.

Opcija za personalizaciju unutrašnjosti je mnogo, a u ponudi su različite vrste kože i velura za prtljažnik. Kupac može dobiti aluminijske i karbonske papučice, dok je Brabus pripremio i pločice na pragovima s osvijetljenim logom.