U njemačkoj tuning kompaniji (bolje reći instituciji) Brabus još jednom su pokazali da ne vole kompromise, jer su za sajamske reflektore u Frankfurtu pripremili model 850 6.0 Biturbo Widestar.
Zasnovan na osnovici najsnažnijeg Mercedesovog modela G-Klase, Brabusov G dobio je novi karoserijski kit koji uključuje i znatno proširene blatobrane ispod kojih sada ima dovoljno mjesta za ojačane 23-inčne aluminijske felge na kojima po izboru kupca mogu biti Continental, Pirelli ili Yokohama gume. U odnosu na standardni G63 AMG, Brabusova „velika kutija“ dobila je i zatamnjena kućišta xenonskih svjetala.
Unutrašnjost je obložena kombinacijom kože, alkantare i velura, a tu je i nekolicina detalja koji su napravljeni od aluminija. Osvijetljeni pragovi obloženi su pločama od nehrđajućeg čelika. Za putnike na zadnjim sjedištima Brabus je pripremio zasebnu multimedijalnu konzolu koja u sebi sadrži sklopive stoliće, integrisani hladnjak i nekolicinu konektora za eksterne uređaje, a tu je i 15,6-inčni LCD display.
Shodno višegodišnjoj filozofiji Brabusa da ništa drugo ne može nadomjestiti radnu zapreminu, 5,5-litarski biturbo benzinski V8 motor povećan je na 5,9 litara. Pored povećanja radne zapremine motor je dobio nove klipove, klipnjače, radilicu i izduvne grane, a novi su i turbo-punjači. Modifikovanjem centralne upravljačke jedinice, uz sportski izduvni sistem od nehrđajućeg čelika konačan rezultat je motor koji raspolaže sa 850 KS i 1.450 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Bez obzira na masu koja iznosi 2.550 kilograma, Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar od 0 do 100 km/h stiže nakon 4 sekunde, a najveća brzina elektronski je ograničena do 260 km/h.