Tuner je pripremio End Edition verziju koja posjeduje X-Lander rešetku hladnjaka, nov branik s integrisanim svjetlima, ventilacijske otvore na poklopcu motora za dodatno hlađenje, šire prednje i stražnje blatobrane koji Defender čine "mišićavijim", a tu su i 20-inčni crni Mondial naplaci koji se odlično uklapaju.
Međutim, tu nije kraj, jer je postavljen novi izduvni sistem koji odgovara poboljšanom motoru, a potrošnja goriva je manja nego inače. Defender ima i plinske amortizere i nove blatarice.
U unutrašnjosti su GTB sjedišta u svim redovima, koja su presvučena kožom. Isti je slučaj i s panelima vrata, instrument tablom, ručicama i slično. Promijenjeni su i brojčanici, a tu je i Churcill sat te specijalne pločice na pragovima, LED ambijentalno osvjetljenje, kao i Kahn Designov upravljač te aluminijske papučice.
Land Rover je obustavio proizvodnju Defendera prije nekoliko dana i to nakon 68 godina.