S osvrtom na Carreru RS
4

DP Motorsport obilježio 50 godina rada oko Porscheovih automobila

E. L.
S modelom koji se krije iza naziva DP64 Classic RS Jubilee, a podsjetnik je na prvi 911 s oznakom RS, poznata njemačka tuning/restomod kompanija obilježila je 50. rođendan.

Prošlo je pola stoljeća od kako je iz radionice u gradiću u blizini Kelna izašao prvi dorađeni Porscheov automobil koji je „potpisala“ tuning kompanija DP Motorsport, a jubilej jedne od najcjenjenijih kompanija koja se bavi Porscheima obilježen je odličnim projektom na osnovici Porschea 911 Carrera iz Serije 964.

U DP Motorsportu su rođendan iskoristili da naprave najnoviji podsjetnik na prvi Porsche 911 koji je na sebi nosio oznaku RS, a rezultat je žuta Coupé karoserija na zelenim 17-inčnim Fuchs felgama koja se krije iza naziva DP64 Classic RS Jubilee.

Radna zapremina Carrerinog atmosferskog i zrakom hlađenog 6-cilindarskog boxer motora povećana je s 3,6 na 3,8 litara, a uz nove bregaste osovine, sistem ubrizgavanja, filter zraka i otvoreniji ispušni sistem snaga i obrtni moment motora koji standardno razvija 250 konjskih snaga i nudi 310 Nm obrtnog momenta povećani su na 314 KS i 361 Nm.

Za prijenos snage na zadnju osovinu kojoj asistira mehanička ograničena blokada diferencijala zadužen je ručni 5-stepeni mjenjač sa skraćenim hodom ručice po uzoru na 911 RS iz Serije 964. Za efikasno zaustavljanje brinu kočnice "posuđene“ iz modela 993 Turbo, a elemente Clubsport ovjesa "potpisuje“ poznata njemačka kompanija KW.

Više snage zaduženo je za znatno manju masu, jer su mnogobrojni elementi proširene karoserije (u kojoj se kriju posebna prednja sjedišta i Clubsport sigurnosni kavez) napravljeni od ojačane plastike, karbona i kevlara. U duhu modernih vremena je vrhunski audio-sistem Dr. Boom s Bluetooth prijemnikom za povezivost s pametnim telefonima i USB konektor, a većina elemenata u kabini obložena je crnom alkantarom.

Performanse i cijena najnovijeg osvrta na prvu Carreru RS nisu objavljeni.