DP Motorsport ima bogato iskustvo rada s klasičnim modelima Porschea 911, a u ovom slučaju nije ostavila "neprevrnut kamen" u procesu transformisanja ovog sportskog automobila u još impresivniju "mašinu" od one koja je napustila fabriku.
U "sklapanju" ovog Porschea 964 nazvanog Classic RSR, DP Motorsport je koristio ručno napravljene komponente karoserije, koji su izrađeni od lagane mješavine karbonskih vlakana i Kevlara. Automobil je dobio nove prednje branike, ležišta amortizera, stražnje bočno staklo, prepoznatljivu haubu, vrata sa zelenim pleksiglasom i novi strop.
Izgledu doprinosi set Fuchs felgi dimenzija 15x9 naprijed i 15x11 nazad, dok su na njima Michelin TB5 gume dimenzija 225/50 i 285/40. DP Motorsport je ugradio KW ovjes kojim je unaprijedio upravljanje i dodatno spustio automobil.
Karoserija je lakirana u Stonegrey sivu boju uparenu s dekorativnim linijama u Burugundy crvenoj boji.
Mnogo posla je urađeno i na pogonu. Zapremina motora je povećana na 3,8 litara tako da sada isporučuje 320 KS i 380 Nm obrtnog momenta, oko 70 KS više u odnosu na standardni model. Također, ugrađen je i novi izduvni sistem napravljen od laganog nehrđajućeg čelika. S motorom je uparen petostepeni manuelni mjenjač.
DP Motorsport je modificirao unutrašnjost automobila ugradnjom zaštitnog kavea, pojaseva Schroth u četiri tačke i kadica, a za presvlačenje je korištena Alcantara. Ispred vozača je Momo sportski upravljač, lagana armaturna ploča, a tu su i perforirane papučice.