Ferrari svake godine napravi nekoliko specijalnih automobila za odabrane klijente, a najnovija kreacija nazvana je SP-8.
"SP" je skraćenica za "Special Projects", odjel zadužen za proizvodnju unikatnih automobila, dok je broj "8" referenca za F8 Spider, posljednju iteraciju automobila koji je život započeo kao 458. Mehanički, SP-8 je identičan modelu F8 jer SP tim ne mijenja ništa "ispod kože", tako da automobil i dalje pokreće 3,9-litarski V8 twin-turbo motor, koji isporučuje 710 KS. Međutim, "koža" je značajno drugačija.
Razliku prave karbonske komponente koje suptilno mijenjaju izgled karoserije, ali i "pametna" šema boja u dva tona koja "vara" oči tako promjene djeluju još radikalnije. Dok je stražnji dio karoserije lakiran u srebrnu boju, prednji dio ima karbonsku završnu obradu koja izgleda kao da će "progutati" ostatak automobila.
Nos sadrži aluminijsku masku napravljenu od livenog aluminija pomoću 3D kalupa, a vertikalna rebra su raspoređena onako kako je idealno za aerodinamiku. Tu su i specijalni poklopci prednjih svjetala, dok felge dizajnom podsjećaju na one koje je imao legendarni F40.
Dizajn stražnjeg kraja referencira modernije automobile. Četvrtasti završeci cijevi izduvnog sistema potiču od modela 296 GTB, a stražnja svjetla od Rome iako imaju jedinstvena sočiva.
Unutrašnjost odlikuje mješavina "starog i novog", osnova arhitektura armaturne ploče je zadržana, no ručica mjenjača i F1 prijenos su usvojili retro izgled prvobitno uveden na modelu SF90 Stradale.
Klijent koji je naručio specijalni Ferrari navodno je iz Tajavana.