U poznatoj njemačkoj tuning kompaniji Hamann možda imaju rješenje za sadašnje i buduće vlasnike BMW-ovog Roadstera Z4 koji misle da bi (uslovno rečeno) „open-air“ verzija Toyotinog Coupéa GR Supra, s kojim dijeli platformu i većinu mehaničkih komponenti, trebala izgledati agresivnije.
Odgovor tuning kompanije koja je smještena u Laupheimu, a u kojoj se već dugi niz godina uspješno bave doradama bavarskih „elisa“, ovaj put nije uključio i intervenciju ispod dugog prednjeg poklopca BMW-a Z4, ali kupci mogu računati na novi komplet aluminijskih felgi (Anniversary Evo) u više boja, snižen ovjes i nekoliko decentnih karbonskih karoserijskih detalja s kojima dvosjed izgleda upečatljivije.
Oznake BMW-a zamijenjene su oznakama Hamanna, a Roadster i dalje pokreće trolitarski 6-cilindarski redni motor koji uz pomoć dva turbopunjača razvija 340 „konja“ i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Sličan kozmetički zahvat urađen je i na aktuelnoj generaciji BMW-ovog Coupéa iz Serije 4, a u Hamannu su za osnovicu koristili M4 Competition (510 KS) ispod čijeg se prednjeg poklopca, realno, ništa i ne mora raditi. Pored drugačijeg zadnjeg difuzora zraka, ono što Hamannov M4 ponajviše odvaja od standardnih primjeraka su 21-inčne felge čiji dizajn neodoljivo podsjeća na felge iz ponude tuning kompanije Alpina koja je, u međuvremenu, završila pod okriljem BMW-a. Svi elementi za oba modela mogu se naručiti i pojedinačno.