Iza oznake HPE400 krije se aktuelni Ford Focus RS čiji motor nakon napuštanja Hennesseya raspolaže sa 410 konjskih snaga.
U Hennesseyu su se, nakon nekolicine izvanrednih „paketa snage“ na temu Venoma, Mustanga, Corvetta i Vipera, ovaj put pozabavili Focusom RS, automobilom koji su mnogi proglasili najboljim sportskim modelom u svojoj klasi za tekuću godinu.
Iz Hennesseya u ovom trenutku nema mnogo detaljnijih informacija oko zahvata na Focusovom turbo-benzinskom motoru, zbog kojih je snaga porasla sa 350 na 410 KS, ali je poznato da motorom upravlja nova centralna upravljačka jedinica. instaliran je i novi filter zraka i novi izduvni sistem. Pored dodatnih konjskih snaga porasla je i vrijednost najvećeg obrtnog momenta koja sada iznosi 576 Nm.
Zvaničnih podataka o performansama još uvijek nema, ali će u svakom slučaju biti bolje od performansi standardnog Focusa RS kojem od 0 do 100 km/h treba samo 4,7 sekundi, na putu prema maksimalnoj brzini koja iznosi 266 km/h.
Iz Hennesseya najavljuju da je ovo tek prva faza tuninga za Focus RS, jer su obećali još više konjskih snaga i još bolje performanse nakon korištenja kapacitetnijih međuhladnjaka, otvorenijih izduvnih sistema, većih turbopunjača...
Poređenja radi, Fordov zvanični tuner (Mountune) nudi unaprijeđeni Focus RS s motorom koji raspolaže sa 375 KS, što je vrijeme ubrzanja od 0 do 100 km/h smanjilo za 0,2 sekunde.