Defender zahvaljujući Inkasu može izdržati eksploziju dvije DM51 ručne bombe, a prednost mu je i u tome što ga je teško razlikovati od standardnog modela.
Inkasovi stručnjaci su učinili sve što su mogli kako bi SUV zadržao svoj prepoznatljivi izgled, a njegova zaštita zadovoljava CEN 1063 BR6 nivo. To znači da štiti putnike od napada automatskim puškama koje koriste 7,62 municiju, ali i od granata. Odluka da Defender ostane diskretan dodatno doprinosi sigurnosti, tako da nije riječ samo o estetskom izboru.
Kompanija je ostvarila svoje ciljeve implementirajući sveobuhvatne mjere oklopa za zaštitu bokova, gornjeg dijela i podvozja vozila. To uključuje korištenje vojnog balističkog stakla, stražnju oklopnu pregradu, zaštitu rezervoara goriva i ojačanje kritičnih strukturalnih tačaka, ključnih mehaničkih komponenti te ugradnju run-flat guma.
Pored toga što izgleda "fabrički", cilj Inkasa je bio da se Defender "vozi" kao luksuzni Land Rover. Kako bi se lakše nosio s dodatnom težinom, Defender je dobio moćnije kočnice i napredniji ovjes, a razultat je "besprijekorno udobna vožnja čak i po najsurovijim terenima".
Međutim, promjena performansi nije bilo, tu je i dalje Land Roverom 5,0-litarski V8 motor koji razvija 518 KS, a to je i više nego dovoljno da se SUV nosi s dodatnom težinom. Defender može biti opremljen i opcionom sigurnosnom opremom uključujući sistem filtriranja kisika u kabini, protivpožarni sistem i sirenu za uzbunu.
Cijena nije javno objavljena, no oklopni Defender je dostupan kupcima širom svijeta.