Manhart je svoju verziju njemačkog SUV-a nazvao MHX5 700, koju pokreće BMW-ovm 4,4-litarski V8 motor. Riječ je o motoru koji u Competition verziji razvija 617 KS i omogućava SUV-u da od 0 do 100 km/h ubrza za oko 4 sekunde, no nakon Manhartovog tretmana isporučuje 730 KS.
Poboljšanje performansi se postiže zahvaljujući Manhart MHtronik Powerboxu ili remapiranju ECU jedinice, a pored toga je X5 M dobio izduvni sistem od nehrđajućeg čelika s kontrolom ventila, koji se završava s četiri cijevi promjera 100 mm. Završeci izduvnih cijevi mogu biti presvučeni karbonom ili keramikom.
Iako to u Njemačkoj zakonom nije dozvoljeno, primjerci za izvoz mogu se dobiti i s dodatnim modifikacijama koje uključuju uklanjanje katalizatora. MHX5 700 je dobio H&R opruge te drugačija podešavanja ovjesa kako bi se unaprijedilo upravljanje nakon povećanja snage.
Manhart nije zapostavio ni estetiku pa je pripremio karbonske detalje, a oni podrazumijevaju poklopac motora, prednji spojler, stražnji difuzor i pragove. Nazad je i dvodjelni stražnji spojler, dok su bočni retrovizori također napravljeni od karbona. Možda se nekima neće svidjeti zlatne naljepnice te pojedini detalji u istoj boji, no u Manhartu su tako zamislili svoju verziju snažnog SUV-a.
MHX5 700 je dobio Manhart Concave One 22-inčne felge u mat crnoj boji, ali su dostupne i u drugim bojama.
Unutrašnjost je uglavnom nepromijenjena te sadrži tek suptilne promjene. Opcija su karbonske lopatice za promjenu stepena prijenosa, krakovi upravljača i patosnice. X5 je zadržao vanjske BMW-ove oznake, no .bijela i plava polja su zamijenjena tunerovim logotipom na upravljaču. Manhartov logotip se nalazi i na naslonima za glavu.
Cijena se dobija na upit.