Iza karbonskih karoserijskih komponenti koje se mogu vidjeti na trkaćim DTM automobilima, uz nesebičnu pomoć doskorašnjeg glavnog inžinjera u švedskoj automobilskoj manufakturi Koenigsegg, Leifa Tufvessona, napravljen je automobil s kojim će Olsson u maju ove godine nastupiti na čuvenoj cestovnoj utrci Gumball 3000 koja će startovati u Stockholmu i završiti u Las Vegasu.
Ono što ovaj Audi izdvaja od većine drugih tuniranih automobila je snaga njegovog 4-litarskog V8 biturbo motora koja je sa 552 KS podignuta na 950 KS. Da bi motor ponudio čak 1000 KS, Olsson bi u tom slučaju, umjesto goriva na benzinskim pumpama pored ceste, trebao točiti gorivo oktanske vrijednosti koje koriste motori trkaćih automobila.
Pošto je Olsson insistirao na tome da ovaj RS6 bude upotrebljiv poput svakog drugog cestovnog automobila, posao oko traženja optimalnog balansa povjeren je švedskoj tuning kući Stertman Motorsport. Osim instaliranja novog turbo-kita, Audi RS6 u Stertmanu je dobio Intrax titanijumski ovjes, najkapacitetniji set kočnica koji se može dobiti u kompaniji Movit i skoro pa trkaći izduvni sistem iz ponude britanske kuće Milltek Sport. "Šlag na torti“ je karbonski krovni kofer.
"Uvijek mi se dopadao izgled širokih DTM automobila i dugo sam sanjao da napravim nešto slično što se može voziti javnim cestama", rekao je Jon Olsson nakon svečanog otkrivanja automobila.