Audi je predstavio A6 e-tron s istoimenim konceptom još 2021. godine. Vrijeme im curi, jer su Mercedes i BMW već zauzeli startne pozicije u novoj niši u kojoj preovladava struja. Audijev model s četvero vrata trebao bi se pojaviti negdje 2025. kao potpuno novi RS 6 e-tron, odnosno neće više biti samo Avant u ponudi.
Naime, limuzina će se pridružiti verziji Avant e-tron u ovoj performantnoj liniji i to 15 godina nakon što ga je Audi ukinuo, zadržavši samo Avant. Proizvođač automobila iz Ingolstadta odlučio je zaustaviti proizvodnju limuzine RS 6 2010. godine iz straha da bi RS 6 mogao kanibalizirati limuzinu RS 7 u to vrijeme. Temeljene na budućoj limuzini A6 e-tron, obje izvedbe potvrđene su za lansiranje 2024. godine. Audi ih planira opremiti novodizajniranim pogonskim sklopom na kojem kompanija radi u partnerstvu s Porscheom. Postavka s dva motora, slična onoj u Taycanu, pokretat će ovaj divlji duo.
Električni modeli dolazit će s više snage od prethodnika sa SUS motorom, odnosno kupumaltivna snaga elektromotora bi trebala ići preko 1000 KS i oko 1000 Nm obrtnog momenta, izvještava Autocar. Mjenjač sa dvostrukim kvačilom i ''električni'' quattro pogonom isporučivat će snagu i obrtni moment na obje osovine.
Premium Platform Electric (PPE), koju je također razvio Audi s Porscheom za velike automobile za koje MEB arhitektura nije odgovarajuća, naći se i kod limuzine i Avanta, podržavajući arhitekturu od 800 V i inverter od silicij-karbida. Modeli kao što su Audi Q6 e-tron SUV i Q6 e-tron Sportback, ali i Porsche Macan Electric bit će izgrađeni takođe na PPE platformi.
Ali prije nego potpuno nova generacija RS 6 stigne na tržište, Audi i dalje ima planove sa aktuelnim modelom. Audi Sport odjel će izbaciti još jači RS 6 GT Avant. Njegov 4,0-litreni TFSI V8 s dva turbopunjača trebao bi imati 30 KS i 50 Nm više od RS 6 Avant Performance, koji razvija 630 KS i 900 Nm obrtnog momenta.