Ideja je bila da automobil ostane vjeran isprobanoj i istinskoj restomod formuli, odnosno da zadrži izgled originala uz korištenje laganih materijala, moderne tehnologije i moćnijeg motora. Ovo je drugi 7-97 Classic koji je isporučen u SAD-u, a koji je svoj život započeo kao Porsche 911 generacije 993. Dobio je potpuno nove panele karoserije izrađene od karbonskih vlakana, koji su lakirani u živahnu Sunoco plavu boju, a koja istovremeno izgleda retro i svježe.
Automobil sadrži nekoliko modernih detalja eksterijera, no ne udaljava se od svojih klasičnih korijena. Tu su nova prednja svjetla, set felgi u Fuchs stilu s plavim ukrasima, kao i novi crni poklopac motora koji se slaže s crnim bočnim retrovizorima.
Kalmar je razvio i ugradio karbon-keramičke kočnice, koje se ne mogu naći kod mnogih drugih restomoda. Međutim, to nije sve, jer je Kalmar opremio svoj 7-97 Classic adaptivnim ovjesom koji uključuje sistem podizanja prednje osovine. Vozaču je na raspolaganju nekoliko modova vožnje, sistem kontrole prijanjanja, a automobil ima i "glatko" podvozje koje ima važnu ulogu u aerodinamici.
Restomod pokreće atmosferski 4,0-litarski 6-cilindrični motor, koji razvija 417 KS i 420 Nm obrtnog momenta te se "vrti" do 7.500 obr/min. Novi Porsche 911 GT3 dodatno nudi više od 100 KS, no Kalmarova kreacija je teška manje od 1.200 kilograma. Zahvaljujući manjoj masi, 7-97 Classic uopće ne treba brojke na nivou modela GT3 kako bi bio izuzetno uzbudljiv za vožnju.
Unutrašnjost je jednako spektakularna kao i eksterijer, tu su dva Recaro Sportster CS sjedišta presvučena crnom kožom i prošivena plavim koncem. Crna koža i crni konac krase panele vrata, upravljač i armaturnu ploču. Svijetlo plava Alcantara se nalazi na određenim dijelovima armaturne ploče, na stubovima i stropu.
Zanimljivo, Kalmar 7-97 je prvobitno bio baziran na platformi modela 964, no nakon testiranja prototipa, kompanija je odlučila da ne zadovoljava standarde te je prešla na 993. Automobil na fotografijama je naručio nekadašnji američki vozač Bruce Canepa.