I ovog puta je riječ o paketu s mnogo karbonskih komponenti, uključujući haubu napravljenu od karbonskih vlakana, koja je lakša od fabričke, ali i one od fiberglasa koju je Larte Design koristio za Cayenne Coupe. Odvažan dizajn je i dalje prisutan, a tu si i ventilacijski otvori poput onih na modelu 911 GT3, koji omogućavaju ulazak zraka sa strane i na vrhu haube.
Karbon krasi i "nos" automobila, a od istog materijala je napravljena i rešetka hladnjaka, zajedno s detaljima usisnika i prednjim spliterom. Kao rezultat toga, Cayenne S ima još agresivnije "lice".
Očekivano, karbonskih komponenti ima i nazad. Fabrički difuzor je zamijenjen agresivnijim, tu su dodatna stop svjetla postavljena nisko, novi spojler je ispod stražnjeg stakla, a dok stražnje krilo upotpunjuje izgled. Završna obrada izduvnih cijevi "zaokružuje" dizajn.
Za postavljanje svih komponenti iz paketa potrebno je šest sati. Karbonski paket je skuplja opcija od lakiranog fiberglasa.
Ispod haube Cayennea S se nalazi 4,0-litarski V8 twin-turbo motor, koji nije "diran", tako da i dalje isporučuje 474 KS i 600 Nm obrtnog momenta.