Manhart je još jednom pokazaš šta se može postići s automobilom pokretanim modernim 6-cilindričnim dizelskim motorom tako što se fokusirao na BMW 740d xDrive, remapirao njegovu ECU jedinicu i poboljšao turbopunjač, a rezultat je 405 KS i 790 Nm obrtnog momenta koje sada isporučuje 3,0-litarski redni šestak skriven ispod haube luksuznog sedana.
Tuner je pažnju posvetio i osmostepenom automatskom mjenjaču kako bi se mogao nositi s povećanjem obrtnog momenta. Poređenja radi, standardni 740d xDrive razvija 320 KS i 680 Nm obrtnog momenta.
Fabrički izduvni sistem je zadržan, ali je na zahtjev kupca moguće napraviti modifikacije. Isto važi i za kočnice.
Automobil je sada niži od standardnog za 20 do 30 mm, a dobio je 22-inčne Manhart Venturi felge sa gumama dimenzija 265/30 R22 naprijed i 295/25 R22 nazad. Karoserija je lakirana u sjajnu crnu boju, dok kontrast prave zlatna boja oko ivica felgi, na prednjim i stražnjim branicima te vratima.
Unutrašnjost je gotovo u fabričkom stanju, a izuzetak su logo na upravljaču koji je sada Manhartov, kao i pokazivači na digitalnom klasteru.
Manhart je svojoj verziji dizelske Serije 7 dao oznaku MH7 400d.