Ne znamo šta u poznatoj njemačkoj tuning kompaniji Manhart misle o potezu Mercedesa kojim aktuelnu generaciju C-Klase u najsnažnijem izdanju (AMG C63) pokreće hibridna pogonska grupa u kojoj konvencionalni dio priče zauzima dvolitarski četverocilindarski turbobenzinac, ali znamo da su u Wuppertalu pripremili oproštajno izdanje na osnovici prethodne generacije AMG-a C63 koji pokreće čuveni V8 motor.
Iza naziva Manhart CR700 Last Edition krije se temeljito dorađen Mercedes-AMG C63 S (W205) čiji 4-litarski biturbo V8 motor (M177), umjesto standardnih 510 KS i 700 Nm, razvija 712 KS i 920 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Za prijenos snage na obje osovine (4Matic) zadužen je dorađen 9-stepeni automatski mjenjač, a u Manhartu su za sada prilično škrti oko podataka o performansama, jer su samo otkrili da CR700 za međuubrzanje od 100 do 200 km/h "potroši“ samo 5,5 sekundi, što je znatno bolje od učinka standardne verzije.
S više "konja“ stigao je dorađen adaptivni ovjes i otvoreniji izduvni sistem, a u opciji su i poboljšane kočnice. Uz nezaobilazne aplikacije u boji zlata, CR700 "čuči“ na Manhartovim 20-inčnim ojačanim felgama na kojima su gume dimenzija 255/30 (naprijed) i 275/30 (nazad).
Nema sumnje da će se u Manhartu uskoro pozabaviti i s najsnažnijom hibridnom verzijom nove AMG-ove C-Klase (W206) koja, podsjećanja radi, razvija 680 konjskih snaga i 1.020 Nm najvećeg obrtnog momenta, ali je jasno da same performanse neće moći da nadoknade jedinstven zvuk V8 motora.