Na fotografijama se vidi da je automobil dobio masivni stražnji spojler, sportska sjedišta optimalna za utrke i kompletan zaštitni kavez.
Poznati 3,0-litarski biturbo šestocilinrdični motor i dalje isporučuje 550 KS kao i prva verzija, no, dobio je karbonski sistem usisa zraka, Manhartov prigušivač koji stvara zvuk pravog trkaćeg automobila, a često i "pucanje" iz izduvnih cijevi.
Naravno, ovjes je poboljšan kako bi odgovarao snazi i stilu automobila.
Razlike su primijetne i u eksterijeru, automobil je bijele boje s kontrasnnom crvenom bojom, a nazad je veliki prilagodljivi spojler. Prednji spojler i stražnji difuzor su iz M Performance odjela te su tretirani karbonom, dok motor prekriva Manhartov karbonski poklopac.
U unutrašnjosti je postavljen crveni zaštitni kavez, a stražnje sjedište je uklonjeno. Automobil je dobio novi upravljač sa svjetlosnom signalizacijom za promjenu stepena brzine, a tu je i Awron ekran koji prikazuje važne parametre automobila.
Cijena još uvijek nije poznata.