Manhart je inspiraciju za novi projekt pod nazivom MHX7 650 Dirt Edition pronašao u oklopnim vozilima specijalnih jedinica, karoserija je dobila foliju s izgledom mat crnih brušenih materijala i 3D zakovica, a tu su i Manhartove 20x10-inčne Black Rhino felge sa Maxxis Bighorn MT-764 gumama dimenzija 305/50 te modificirani ovjes koji je povećao rastojanje od tla za oko 40 mm.
MHX7 650 Dirt Edition je baziran na M50i verziji modela X7, a njegov 4,4-litarski V8 motor sada razvija 641 KS i 920 Nm obrtnog momenta. SUV je dobio izduvni sistem od nehrđajućeg čelika s kontrolom ventila, Manhartov HJS downpipe, a remapirana je i ECU jednici.
To znači da je Manhartov SUV snažniji od Alpine XB7, modela koji isporučuje 612 KS i 800 Nm obrtnog momenta.
Fabrički 4,4-litarski twin-turbo V8 motor razvija 532 KS i 750 Nm obrtnog momenta te je uparen sa osmostepenim automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri točka sa M Sport stražnjim diferencijalom.
X7 M50i ubrzava od 0 do 100 km/h za nešto manje od pet sekundi te dostiže elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 209 km/h, odnosno 250 km/h s ljetnim gumama visokih performansi.