Koliko su bili razigrani u poznatoj njemačkoj tuning kompaniji Manhart možda najbolje potvrđuje podatak da su otišli korak dalje i u odnosu na najsnažniji produkcijski Porsche 911 do sada (GT2 RS) koji je zasnovan na prethodnoj generaciji (991.2), a pokreće ga 3,8-litarski 6-cilindarski biturbo boxer motor sa 700 konja.
S projektom koji se krije iza oznake TR 750 u Wuppertalu su za osnovicu iskoristili snažniju (S) verziju aktuelnog Porschea 911 Turbo (992) koji je, nakon svega, 50 „konja“ snažniji od spomenutog 911 GT2 RS. Za adekvatnu zvučnu kulisu Coupéa koji je bliži tlu dodatnih 30 milimetara brine novi izduvni sistem kompanije Kline Innovation
Podaci o vrijednosti najvećeg obrtnog momenta i performansama Manharta TR 750 još uvijek nisu otkriveni, ali nema sumnje da će s dodatnih 100 „konja“, u odnosu na potencijal standardnog 911 Turbo S, Manhartova najnovija egzotika biti još brža.
Podsjećanja radi, 3,8-litarski 6-cilindarski biturbo motor u aktuelnom Porscheu 911 Turbo S razvija 650 KS i 800 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,7 sekundi i 330 km/h. Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila (PDK).