U Wuppertalu ne gube vrijeme, a za svoju posljednju kreaciju u boji karoserije koja se, vjerovatno, vidi i iz svemira koristili su trenutno najsnažniji Porsche 911 iz aktuelne Serije 992.
I dok tvornički 911 Turbo S sa sobom donosi 650 konjskih snaga i 800 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na obje osovine distribuira posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača s dva kvačila (PDK), uz Manhartovu kombinaciju koja uključuje remapiranje, nove turbopunjače, unaprijeđen međuhladnjak i otvoreniji adaptivni izduvni sistem, Porscheov 3,8-litarski 6-cilindarski boxer motor raspolaže sa 833 konjske snage i 965 Nm najvećeg obrtnog momenta.
S dodatnim potencijalom unaprijeđen je i spomenuti mjenjač, a uz dorade na ovjesu podnica „paklene narandže“ bliža je tlu za 30 milimetara. Projekt TR 800 dobio je i drugačije 21 i 22-inčne felge s centralnom maticom za pričvršćivanje, a tu je i nekolicina karbonskih karoserijskih detalja koji se savršeno uklapaju sa narandžastom bojom koja je prisutna i u kabini automobila.
Podaci o performansama nisu objavljeni, ali je jasno da će Manhart TR 800 biti brži od standardnog Porschea 911 Turbo S koji, podsjećanja radi, od 0 do 100 km/h stiže za 2,7 sekundi i razvija 330 km/h.
Brojke koje su bile dovoljne za novo rekordno vrijeme (devet minuta i 53,5 sekundi) na čuvenoj američkoj brdskoj stazi Pikes Peak u kategoriji serijskih automobila.