Uz niz poboljšanja
47

Manhartova Toyota GR Supra razvija 550 KS

D. B.
Ugledni njemački tuner Manhart predstavio je modificirani primjerak Toyotinog modela GR Supra, koji je dobio poboljšanja performansi i upravljivosti, kao i unapređenja aerodinamike.

GR Supra je imala velike koristi od Manhartovog iskustva s BMW M modelima, jer dijeli platformu s modelom Z4. Kompanija iz Wuppertala ima i određeno iskustvo s tuniranjem GR Supre, a prvi projekt je predstavljen 2020. godine. Međutim, najnoviji je opremljen flagship GR 550 tuning paketom, tako da je snaga 3,0-litarskog 6-cilindričnog motora s turbopunjačem povećana na 550 KS i 770 Nm obrtnog momenta.

Ove brojke su postignute zahvaljujući novom turbopunjaču, karbonskog usisa kompanija ARMAspeed, hladnjaka, MHtronic modula i izduvnog sistema od nehrđajućeg čelika, koji je proizvela kompanija F1 Exhaust i koji dolazi s opcionim downpipeom.

Karbonski bodykit čini da GR Supra izgleda kao GRMN flagship visokih performansi o kojem se već dugo špekuliše, a koji još uvijek čeka na "zeleno svjetlo" za proizvodnju.

Najviše pažnje privlači "đavolsko" stražnje krilo, kojem su se pridružili novi difuzor, prednji spliter te pragovi s integrisanim perajima. Manhart nudi i karbonska kućišta bočnih retrovizora i poklopce stražnjih svjetala, kao i opcioni set crnih i crvenih naljepnica.

GR Supra prikazana na fotografijama "nosi" set 20-inčnih Concave One felgi kombinovanih s distancerima. Sportski automobil je spušten, što se može postići pomoću seta H&R opruga ili KW ovjesa, a to dodatno unapređuje upravljivost.

Manhart nije mijenjao unutrašnjost, no moguće je dodati neke personalizirane detalje.

Paket za performanse košta 11.999 eura te otključava puni potencijal pogona, dok oni koji žele kompletan paket trebaju izdvojiti još 5.050 eura za sportski izduvni sistem te 2.136 eura za downpipe.

Karbonski bodykit košta 13.500 eura, ali se komponente mogu kupiti i odvojeno. Cijena seta felgi iznosi 3.070 eura, a najskuplji KW Clubsport ovjes košta 3.100 eura.