Standardni AMG GT R pokreće 4,0-litarski twin-turbo V8 motor koji razvija 577 KS, tako da je BS Teile Center očigledno napravio značajno poboljšanje u tom segmentu. Originalni turbopunjači su zamijenjeni Weistec Engineering W.4 turbopunjačima, a njihova crvena kućišta se ističu nakon otvaranja poklopca motora. Poboljšanja uključuju i ARMA karbonski usis, Wagner hladnjake i IPE downpipe sa sportskim katalizatorima s 200 ćelija.
Sedmostepeni mjenjač standardnog AMG GT R modela je zadržan, ali je i on poboljšan tako da je tu sada između ostalog i ojačano kvačilo koje bi trebalo pomoći mjenjaču da se bolje nosi s masivnim povećanjem snage.
Mnoge promjene eksterijera su rezultat pristupa brojnim korištenim AMG komponentama, a uključuju prednji branik, blatobrane, pragove stražnje krilo, stražnji branik i difuzor modela GT R Pro. Prednja i stražnja svjetla su također promijenjena, a tuner je dodao svoje ime na linije s obe strane karoserije.
Također, automobil je dobio 20-inčne felge sa titanijum mat sivom završnom obradom koje su također preuzete od modela GT R Pro i na kojima su Michelin Pilot Sport Cup 2 gume.
Pored toga, uklonjena su zlatna kočiona kliješta modela GT R te su postavljena crna preuzeta od modela GT R Pro.
Kreacija BS Teile Centera je impresivna čak i u poređenju s modelom Mercedes-AMG GT Black Series, koji se nalazi u samom vrhu ponude. Taj model pokreće 4,0-litarski twin-turbo V8 motor koji razvija 720 KS i 800 Nm obrtnog momenta, a to je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,1 sekundu i dostizanje maksimalne elektronski ograničene brzine od 320 km/h.
Tunirani GT Pro nema Black Series aerodinamičke komponente poput elektronski prilagodljivog dijela stražnjeg krila i devet nivoa kontrole prijanjanja.