Mercedes-AMG je imao fantastičnu reputaciju zbog svojih brzih automobila i prije nego je na tržište plasirao specijalne verzije s Black Series oznakom, a posljednja je proizvedena u 1.700 primjeraka te nudi 720 KS. Ipak, sjajne performanse nisu impresionirale njemačkog tunera Opus, koji je snagu povećao na 1.111 KS.
Sada se Opus ponovo vraća s poboljšanim verzijama modela GT R i GT R Pro. Već ageresivni automobil je postao još "opasniji" zahvaljujući stražnjem spojleru baziranom na onom koji ima AMG GT4 trkaći automobil, čime je povećan downforce na zadnju osovinu.
Superautomobil je dobio novo ime R777 GT R, kao i brojne modifikacije. Ohlins TTX ovjes je dodatno poboljšao već odličnu trakciju i karakteristike koćenja, kao i stabilnost u svim situacijama vožnje. Također, Michelin Cup2 R gume pružaju vrhunsko prijanjanje.
Standardna verzija modela razvija 577 KS i 700 Nm obrtnog momenta, a Opus je te brojke povećao na 777 KS i 847 Nm obrtnog momenta. To je postignuto ugradnjom poboljšanih turbopunjača, sportskih katalizatora, unaprijeđenih međuhladnjaka i novim softverom za motor i mjenjač. Izduvni sistem s kontrolom krilaca omogućava promjenu nevjerovatnog zvuka V8 motora. Iz Opusa su naglasili da je obrtni moment ograničen zbog trajnosti pogona, ali i zbog turbo rupe.
Opus je R777 GT R opremio kočionim pločicama visokih performansi, koristi se kočiona tečnost za trkaće automobile, a postavljeni su i čelični pleteni kočioni vodovi. Tuner je ugradio i poboljšani sistem hlađenja kočnica. Procjenjuje se da će Opusov potpuno opremljeni GT R biti brži na stazi Nurburgring više od 10 sekundi od fabričkog modela GT R Pro.
Prednji plastični otvori su zamijenjeni karbonskim, zbog čega prednji dio automobila izgleda još agresivnije. U narednim sedmicama će biti spreman i novi set laganih felgi.
S obzirom da Black Series modeli više nisu u proizvodnji, fanovima je šansa upravo R777 GT R. Onima kojima nije dovoljno ni 777 KS, tuner nudi povećanje snage na više od 900 KS.