Snažni V12 motor još uvijek živi u modelu Mercedes-Maybach S680, a Brabusovi stručnjaci su ga podigli na još viši nivo i svoj projekt nazvali Mercedes-Maybach Brabus 850.
Brabus je napravio radikalne promjene ispod haube, zapremina motora je povećana sa 6,0 na 6,3 litra, ugrađeni su kovani klipovi, nova radilicu i nove klipnjače. Tu su i dva veća turbopunjača koji su dali doprinos u povećanju snage V12 motora sa 621 na 850 KS i više od 1.400 Nm obrtnog momenta. Ipak, obrtni moment je ograničen na 1.100 Nm kako bi se zaštitio devetostepeni automatski mjenjač i pogon na sva četiri točka. Ugrađena su i dva specijalna kućišta filtera zraka koja uzimaju zrak kroz dva nova kanala iza prednje rešetke. Nove mape su unaprijedile ubrizgavanje goriva, paljenje i kontrolu pritiska turbopunjača. Iz Brabusa tvrde da luksuzna limuzina s četiri sjedišta ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu te da dostiže maksimnalnu elektronski ograničenu brzinu od 250 km/h.
Brabus je također poboljšao izgled automobila svojim aerodinamičnim paketom komponenti napravljenih od karbonskih vlakana, a moguće je birati između visokog sjaja i mat završne obrade. Naprijed ne novi spojler, a tu su i okviri bočnih usisnika zraka, dok se nazad nalazi stražnji difuzor od izloženog karbona s izrezima za završetke novog izduvnog sistema.
Tuner je odabrao cijevi visokih performansi od nehrđajućeg čelika, koje sadrže aktivno kontrolisane leptir ventile za prilagođavanje zvuka.
Na automobilu je set 20-inčnih Monoblock Z Platinum Edition desetokrakih felgi u crnoj boji, koje su široke 9,5 inča naprijed, odnosno 10 inča nazad. S680 je dobio i Brabusov SportXtra kontrolni modul za zračni ovjes, koji spušta automobil do 0,8 inča.
Karbonski tretman se nastavlja i u unutrašnjosti, tako da karbonski detalji krase upravljač, armaturnu ploču, centralnu konzolu i panele vrata pa čak i papučice.
Primjerak na fotografijama sadrži tamno sivu kožu i Dinamica mikrovlakna, no dostupne su i drugi materijali, boje i završna obrada.
Recimo i da ovaj primjerak košta 470.000 eura.