Unikatan projekt
10

Mercedes SLC pokreće 2JZ-GTE motor sa 400 KS, a zaustavljaju ga kočnice Ferrarija F40

D. B.
JDM vs Euro debata se vodi već dugo, još od perioda otkad ljubitelji automobila imaju pristup oba tipa automobila, no ponekad se pojavi unikatan projekt koji spaja dvije suprotne kulture.

Sjajan primjer takve fuzije je specijalni Mercedes SLC, koji ispod svoje duge haube skriva motor iz četvrte generacije Toyote Supre. Vlasnik je želio nešto što nije teško, a što će mu ponuditi dosta snage, tako da je izabrao jedan od najlegendarnijih motora svih vremena.

Umjesto standardnog 4,5-litarskog V8 motora, Mercedes 450SLC iz 1977. godine dobio je poznati 2JZ-GTE motor, koji je tuniran na oko 400 KS. Modifikacije uključuju Mitsubishi TE06 turbopunjač, Z32 međuhladnjak, novi izduvni sistem i veći OEM hladnjak s povećanom jezgrom.

Motor je uparen s četverostepenim automatskim mjenjačem preuzetim od Toyote Aristo, a ugrađena je i MoTeC ECU jedinica.

Pored snažnog motora, Mercedes je dobio i prednje kočnice legendarnog Ferrarija F40, dok su nazad kočnice modela F430. Kao što se moglo i očekivati, uloženo je mnogo truda kako bi se uklopile. Olakšavajuća okolnost svakako su specijalne felge koje je proizvela kompanija vlasnika ovog automobila, a radi se o 17-inčnom setu. Automobil je također dobio i novi ovjes koji je pripremila treća strana.

Gledajući estetiku, automobil je vrlo blizu originalnom izgledu, a jedine vidljive neoriginalne Mercedesove komponente su felge, kočnice i jedno Toyotino dugme u unutrašnjosti. Sve ostalo je originalno i u sjajnom stanju. Treba reći da su prednja sjedišta i presvučena prema OEM specifikacijama, dok su stražnja sjedišta te strop i dalje originalni. Također, karoserija je lakirana također prema specifikacijama.

Rad na projektu je trajao dvije godine.