Radi se o modelu MHX5 800 baziranom na aktuelnoj generaciji BMW-a X5 M, koji je opasan rival Audiju RS Q8, snažnom SUV-u koji je iz Manhartove garaže izašao u maju prošle godine.
Njemački tuner je pripremio bogat paket opreme koji uključuje brojna poboljšanja izgleda i performanse. Krenimo od onoga što se nalazi ispod haube, a to je 4,4-litarski twin-turbo V8 motor koji je dobio novi turbo, veći međuhladnjak te novi softver. Tu je i novi izduvni sistem koji se sastoji od zadnjeg lonca od nehrđajućeg čelika s funkcijom kontrole ventila, kao i od četiri završetka izduvnih cijevi promjera 100 mm s keramičkom ili karbonskom završnom obradom.
Zahvaljujući ovim poboljšanjima pomenuti motor razvija 823 KS i 1.080 Nm obrntnog momenta, a uparen je s osmostepenim mjenjačem koji je također dobio novi softver. Snaga se prenosi na sva četiri točka.
Standardni model od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,8 sekundi, odnosno za 3,7 u Competition varijanti, a Manhartova verzija bi trebala biti i brža.
Manhart nudi i Race downpipe koji eliminiše katalizatore i GPF filter, ali je dostupan samo na određenim tržištima.
Brutalni SUV je dobio 22-inčne naplatke s gumama dimenzija 295/30, a zahvaljujući modifikacijama ovjesa je niži za 30 mm.