Vizuelne promjene su itekako uočljive, Tucson je dobio 20-inčne naplatke, brojne karoserijske komponente, među kojima je novi prednji lip spojler, stražnji difuzor i slično. Unutrašnjost je također promijenjena, presvučena je Ice sivom kožom s plavim koncem, tu su novi brojčanici, novi 9-inčni infotainment sistem, ekrani za putnike na stražnjim sjedištima smješteni u naslonjače za glavu prednjih sjedišta, 12-inčni subwoofer, poboljšani zvučnici i slično.
Bilo je promjena i ispod haube, jer je ugrađen novi turbopunjač, novi AEM usisnici, Mishimoto initercooler, novi izduvni sistem i drugo. Međutim, još uvijek nije poznata snaga ovog motora. Hyundai prodaje standardni Tucson sa 1,6-litarskim četverocilindričnim i 2,0-litarskim četverocilindričnim motorom s turbopunjačem, čija snaga iznosi 164, odnosno 175 KS.
Koji je motor iskorišten za koncept, također nije poznato. Veliki točkovi su dobili Continental ExtremeContact Sport gume, a za zaustavljanje se brinu Power Stop kočnice.
Na Hyundaijevom štandu će ove godine biti i modificirani sedan Elantra Sport, Santa Fe Sport spreman za off-road, kao i štedljivi koncept HyperEconiq Ioniq.
Sajam SEMA se održava od 31. oktobra do 3. novembra u Las Vegasu.